A Rossmann online áruházának kulisszái

Vendégünk Fürjes Ádám

39. adásunk

A Rossmann online áruházának kulisszái

Vendégünk Fürjes Ádám - 39. adás

Hogyan működik a Rossmann online értékesítési csatornája? Vendégünk Fürjes Ádam, a Rossmann webshop vezetője.

A Rossmann 30 éve lépett be a hazai drogéria piacra és a 4. helyet érte el az online FMCG kategória legfrissebb GKID-Mastercard eToplistáján. Ezek aprópóján (és korábbi vendégeink ajánlására is) meghívtuk Fürjes Ádámot a Vedd fel a verseny podcast legújabb adásába.

00:00 Fürjes Ádám, Rossmann
03:41 Az online FMCG piac Magyarországon
07:35 A Rossmann webshop üzemeltetése
15:28 Omnichannel működés
23:54 A Rossmann és a quick commerce
25:23 Árazás és kedvezményes értékesítési stratégia a Rossmann-nál
31:38 Saját márkás termékek árazása és értékesítése
37:09 Innovációk a Rossmann-nál
49:38 Személyes átvétel Rossmann üzletekben
54:32 Csomagolásmentes szállítás
57:54 Tervek, célok
01:04:37 A Rossmann saját márkás termékei a nagy webplázák kínálatában
01:06:39 Villámkérdések

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Scroll to Top