A A vásárlási gyakoriság növelése
Vedd fel a versenyt - Deep dive
17. adásunk
A vásárlási gyakoriság növelése
Deep dive - 17. adás
A Vedd fel a versenyt podcast két házigazdája, Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója és Kolbert István marketing stratéga konkrét példákon keresztül mutatják be a webáruházak számára a vásárlási gyakoriság növelésének lehetőségeit.
A GKID friss kutatása alapján a vásárlási gyakoriság növelése a kisebb, 100 millió Ft éves árbevétel alatti webáruházak 47%-ának, a közepes, 100 millió – 1 milliárd Ft éves árbevételű webáruházak esetén pedig 38%-nak jelent kihívást.
Az adás tartalma:
5:16 A vásárlási frekvencia növelése a legnagyobb elakadás
07:33 Az online FMCG kategória legnagyobb kihívása
12:58 A vásárlási gyakoriság a teljes piac szintjén továbbra is nő
17:26 Low effort – Automatizációra javaslatok
25:28 Medium effort – A termékportfólió bővítése
34:40 High (special) effort – Az előfizetéses modell bevezetése
43:06 Összefoglaló
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.