A vásárlóid számára mi a fontos a futárszolgálatok kapcsán?
Szakértő vendégünk Cserjés-Kopándi Ildikó
7. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?
Az adás vendége Cserjés-Kopándi Ildikó, a GKID szakértője - 7. adás
Az adás tartalma
- A vásárlók számára milyen szállítási módok fontosak 2022-ben?
- Miért fontos a szolgáltatói portfólió és milyen részekből áll?
- Mik a vásárlódi preferenciái a kézbesítési idővel kapcsolatban?
- Szolgáltatási szintek a vásárlóid kényelméért
- Időablakos kiszállítás kérdésköre
- Ügyfélszolgálati kapacitás
- Órán, napon belüli szállítás
- Árazás
- Tervezd meg időben az év végi szezont
Az e-kereskedelemben nemcsak nekünk, webáruház tulajdonosoknak, de a vásárlóinknak is legalább olyan fontos, hogy milyen futárszolgálattal dolgozunk. Hiába értünk tökéletesen a termékünkhöz, hiába fejlesztettük csúcsra a marketingünket, ha a logisztikai partnerünk kiválasztásába hiba csúszott mit sem érünk vele, ugyanis a vásárló nemcsak webáruházat, hanem futárszolgálatot is választ.
A mai adásban részletekbe menően megvizsgáljuk, hogy a vásárlók mit érzékelnek és mi a fontos számukra egy webáruház csomaglogisztikai kínálatában.
Kitérünk arra, hogy miért nem lehetünk sikeresek az e-kereskedelemben akkor, ha nem a számunkra és a vásárlóink számára a legjobb futárszolgálattal dolgozunk együtt, illetve milyen szempontok mentén haladva tudjuk kiválasztani a tökéletes kézbesítő partnert.
“A vásárlók szemszögéből nagyon fontos az, hogy milyen kézbesítési megoldásokat kínál a kereskedő”- mondja Madar Norbert, aki szerint a megfelelő futárszolgálat kiválasztásánál az egyik legfontosabb szempont, hogy megismerjük a vásárlóink preferenciáit és azt, hogy valójában mire is van szükségük kézbesítés terén, mik a legfőbb igényeik és mik azok a szolgáltatások, amelyek elengedhetetlenek a számukra.
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.