A A vásárlási gyakoriság növelése

Vedd fel a versenyt - Deep dive

17. adásunk

A vásárlási gyakoriság növelése

Deep dive - 17. adás

A Vedd fel a versenyt podcast két házigazdája, Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója és Kolbert István marketing stratéga konkrét példákon keresztül mutatják be a webáruházak számára a vásárlási gyakoriság növelésének lehetőségeit.

A GKID friss kutatása alapján a vásárlási gyakoriság növelése a kisebb, 100 millió Ft éves árbevétel alatti webáruházak 47%-ának, a közepes, 100 millió – 1 milliárd Ft éves árbevételű webáruházak esetén pedig 38%-nak jelent kihívást.

Az adás tartalma:

5:16 A vásárlási frekvencia növelése a legnagyobb elakadás

07:33 Az online FMCG kategória legnagyobb kihívása

12:58 A vásárlási gyakoriság a teljes piac szintjén továbbra is nő

17:26 Low effort – Automatizációra javaslatok

25:28 Medium effort – A termékportfólió bővítése

34:40 High (special) effort – Az előfizetéses modell bevezetése

43:06 Összefoglaló

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top