Divat és az e-kereskedelem

Diktáld a divatot és értékesíts digitálisan

11. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Divat és az e-kereskedelem

Diktáld a divatot és értékesíts digitálisan
- 10. adás

Az adás tartalma

  • Fashion: így működik egy csökkenő piacon növekvő kategória
  • Trónfosztás az e-kereskedelem piacán
  • Az inflációs hatás is a fashion malmára hajtja a vizet
  • Marketing: a termék tálalásának fontossága
  • Ne ragadj le a magyar határoknál!
  • Online vs offline brandépítés
  • Social selling
  • Szempontok, amiket figyelembe vesz egy átlag vásárló a felső kategóriás termékek rendelésénél
    • Megbízható-e a kereskedő?
    • Milyen a méretezés?
    • Milyen a termékleírás?
    • Mik a visszaküldés feltételei?
    • Vásárlói vélemények, szöveges leírás
    • Márka háttere
    • Értékajánlat
 

2022-ben a legdinamikusabban növekvő e-kereskedelmi iparág kétségtelenül a fashion, melyben rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik a webáruház tulajdonosok számra, így, ha még nem is áll túl közel hozzánk a szegmens, mindenképpen hiba lenne figyelmen kívül hagyni.

 

“A magyar piacon az látszik, hogy míg a műszaki cikkek piaca 2022-ben csökkent az online értékesítés szempontjából, a fashion mind volumenben, mind pedig értékesítésben 30-40 százalékot nőtt, dacára az inflációnak. Tehát egy csökkenő piacon egy növekvő kategóriáról beszélünk, így aki webáruházat üzemeltet, annak mindenképpen érdemes a kategória felé nyitnia  és a kínálatát szélesítenie” – mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben a legnagyobb kitörési lehetőség a fashionben rejlik.

De, hogy miért növekszik még mindig a rendelési frekvencia az iparágban? Miért nem kell országhatárokon belül gondolkodnunk? Milyen szempontok alapján vásárolnak a szegmensben a fogyasztók?  Hogyan lehet ezt jól csinálni? Milyen buktatókra kell odafigyelni? Kiderül a Vedd fel a versenyt tizenegyedik adásából.

 

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top