Divat és az e-kereskedelem

Diktáld a divatot és értékesíts digitálisan

11. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Divat és az e-kereskedelem

Diktáld a divatot és értékesíts digitálisan
- 10. adás

Az adás tartalma

  • Fashion: így működik egy csökkenő piacon növekvő kategória
  • Trónfosztás az e-kereskedelem piacán
  • Az inflációs hatás is a fashion malmára hajtja a vizet
  • Marketing: a termék tálalásának fontossága
  • Ne ragadj le a magyar határoknál!
  • Online vs offline brandépítés
  • Social selling
  • Szempontok, amiket figyelembe vesz egy átlag vásárló a felső kategóriás termékek rendelésénél
    • Megbízható-e a kereskedő?
    • Milyen a méretezés?
    • Milyen a termékleírás?
    • Mik a visszaküldés feltételei?
    • Vásárlói vélemények, szöveges leírás
    • Márka háttere
    • Értékajánlat
 

2022-ben a legdinamikusabban növekvő e-kereskedelmi iparág kétségtelenül a fashion, melyben rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik a webáruház tulajdonosok számra, így, ha még nem is áll túl közel hozzánk a szegmens, mindenképpen hiba lenne figyelmen kívül hagyni.

 

“A magyar piacon az látszik, hogy míg a műszaki cikkek piaca 2022-ben csökkent az online értékesítés szempontjából, a fashion mind volumenben, mind pedig értékesítésben 30-40 százalékot nőtt, dacára az inflációnak. Tehát egy csökkenő piacon egy növekvő kategóriáról beszélünk, így aki webáruházat üzemeltet, annak mindenképpen érdemes a kategória felé nyitnia  és a kínálatát szélesítenie” – mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben a legnagyobb kitörési lehetőség a fashionben rejlik.

De, hogy miért növekszik még mindig a rendelési frekvencia az iparágban? Miért nem kell országhatárokon belül gondolkodnunk? Milyen szempontok alapján vásárolnak a szegmensben a fogyasztók?  Hogyan lehet ezt jól csinálni? Milyen buktatókra kell odafigyelni? Kiderül a Vedd fel a versenyt tizenegyedik adásából.

 

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
madar-norbert-veddfelaversenyt

Madar Norbert

Vezető tanácsadó - GKID
kolbert-istvan-veddfelaversenyt

Kolbert István

Head of Marketing - Boxy

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató