DTC: Értékesíts gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a vásárlóknak

3 lépéses DTC módszer

6. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

DTC: Így értékesíts gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a vásárlóknak

3 lépéses DTC módszer - 6. adás

Az adás tartalma

  • Mi az a DTC (Direct to Consumer) digitális kereskedelem?
  • Milyen előnyei és hátrányai lehetnek a DTC üzletágunk kialakításának
  • Kell-e mindenképpen online láb a digitális értékesítés szintjén is?
  • Pozitív példák a nagyvilágból
  • István 3 lépéses DTC módszere
    • Validálás: a márka készen áll-e arra, hogy ő maga is kereskedjen?
    • Piacra lépési stratégia tervezése – GTM
    • Technológiai és infrastrukturális háttér
 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

 

A legtöbb gyártó és nagykereskedő márka esetén a DTC, vagyis digitális kiskereskedelmi üzletág kiépítése nem könnyű lépés. Ráadásul a viszonteladóink, kisker partnereink is akár rossz néven vehetik, ha konkurenciaként lépünk a piacukra.

A mai adásban alaposabban megvizsgáljuk, hogy a DTC (direct-to-consumer) megközelítésnek milyen módon lehet hozzáadott értéke a márkánk, a termékeink és a potenciális vásárlóink számára, milyen lépeseket javaslunk az új kisker üzletág létrehozásához és hogyan tudjuk ezt megfelelően kommunikálni a viszonteladóink számára is.

A Vedd fel a versenyt podcast hatodik adásában a műsor két  házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, arról beszélgetnek, hogy a  gyártók, nagykereskedők, forgalmazók, termékgazdák, termékfejlesztők hogyan tudnak egy stabil lábat építeni az online térben, ezáltal pedig felvenni a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.

Hogy mik azok a szempontok, mik azok a kérdések, amiket érdemes figyelembe vennie mindenkinek, amikor a piacra lépést tervezi a DTC szektorban gyártóként, ehhez milyen validálási folyamatokon kell átmennie a márkának, illetve hogy lehet és érdemes hosszú távon jól csinálni a DTC-t, kiderül a mai adásból.

 

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
MadarNorbert_2022_08

Madar Norbert

Stratégiai tanácsadó (GKID)
DSC_4300

Kolbert István

Marketing tanácsadó

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató