DTC: Értékesíts gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a vásárlóknak

3 lépéses DTC módszer

6. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

DTC: Így értékesíts gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a vásárlóknak

3 lépéses DTC módszer - 6. adás

Az adás tartalma

  • Mi az a DTC (Direct to Consumer) digitális kereskedelem?
  • Milyen előnyei és hátrányai lehetnek a DTC üzletágunk kialakításának
  • Kell-e mindenképpen online láb a digitális értékesítés szintjén is?
  • Pozitív példák a nagyvilágból
  • István 3 lépéses DTC módszere
    • Validálás: a márka készen áll-e arra, hogy ő maga is kereskedjen?
    • Piacra lépési stratégia tervezése – GTM
    • Technológiai és infrastrukturális háttér
 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

 

A legtöbb gyártó és nagykereskedő márka esetén a DTC, vagyis digitális kiskereskedelmi üzletág kiépítése nem könnyű lépés. Ráadásul a viszonteladóink, kisker partnereink is akár rossz néven vehetik, ha konkurenciaként lépünk a piacukra.

A mai adásban alaposabban megvizsgáljuk, hogy a DTC (direct-to-consumer) megközelítésnek milyen módon lehet hozzáadott értéke a márkánk, a termékeink és a potenciális vásárlóink számára, milyen lépeseket javaslunk az új kisker üzletág létrehozásához és hogyan tudjuk ezt megfelelően kommunikálni a viszonteladóink számára is.

A Vedd fel a versenyt podcast hatodik adásában a műsor két  házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, arról beszélgetnek, hogy a  gyártók, nagykereskedők, forgalmazók, termékgazdák, termékfejlesztők hogyan tudnak egy stabil lábat építeni az online térben, ezáltal pedig felvenni a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.

Hogy mik azok a szempontok, mik azok a kérdések, amiket érdemes figyelembe vennie mindenkinek, amikor a piacra lépést tervezi a DTC szektorban gyártóként, ehhez milyen validálási folyamatokon kell átmennie a márkának, illetve hogy lehet és érdemes hosszú távon jól csinálni a DTC-t, kiderül a mai adásból.

 

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top