Milyen környezetben kell versenyezniük a magyar webáruházaknak?

E-kereskedelmi trendek 2022-ben - 1. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Milyen környezetben kell versenyezniük a magyar webáruházaknak?

E-kereskedelmi trendek 2022-ben - 1. adásunk

Kihívások előtt, kirobbanó formában – itt tart most a hazai e-kereskedelem

Milyen trendeket ismerhetünk fel a hazai e-kereskedelemben 2022-ben? Milyen jövőkép rajzolódik ki a járvány utáni időszakban a webáruházak számára? Hogyan alakulnak át a fogyasztói szokások a szemünk előtt? Ez a Vedd fel a versenyt podcast első adásának fő témája, amely egyfajta összegzése és előzetese is azoknak a témáknak, amelyekkel (többek közt) a következő adásokban szeretnénk foglalkozni.

A koronavírus-járvány Magyarországon is radikálisan megnövelte az online rendelések volumenét, két év alatt öt évnyi fejlődés zajlott le az e-kereskedelemben, a növekvő verseny pedig növekvő készültséget és magabiztosságot igényel az iparági szereplőktől. Bár a fogyasztók egyre kevesebb készpénzt használnak, a webáruházakba fektetett vásárlói bizalom, az online piacterek átláthatósága még mindig nagy fejlődési potenciállal bír itthon, a növekedés pedig skálázhatóságot és magabiztos alkalmazkodási készséget igényel a kínálati oldalon.

Az e-kereskedelem globális tendenciáiból fontos következtetéseket vonhat le minden hazai szereplő, legyen szó az iparágra leselkedő újabb kiszervezési hullámról, vagy az FMCG termékek megjelenéséről a házhozszállításban. Mikro- és makrokörnyezetünk elemzésével, olyan tanácsokkal és tippekkel készültünk, amelyek megkerülhetetlenek számodra akkor is, ha éppen belevágnál az online kereskedelembe, de akkor is, ha évek óta logisztikával és házhozszállítással kelsz és fekszel. Legyen szó aktuális folyamatokról, vagy arról, mit tartogat a jövő a webáruházak számára, Norbi és István elemzése kötelező hallgatnivaló mindenkinek az e-kereskedelem területén..

Mi István és Norbi szakmai véleménye a rohamosan gyarapodó csomagpontokról? Miért a fulfillment lesz a következő évek buzzwordje? Megéri-e szakosodott áruházak helyett széles kínálatú portfóliót építeni? Miért kell lenyelnünk minden rossz szájízt, ha a marketplace-ekre gondolunk? És miért nem lehet továbbra sem sikeresen kereskedni az online térben márkaépítés nélkül?

Ezekre a kérdésekre, és sok minden másra is választ kaphatsz a Vedd fel a versenyt első adásából.

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
madar-norbert-veddfelaversenyt

Madar Norbert

Vezető tanácsadó - GKID
kolbert-istvan-veddfelaversenyt

Kolbert István

Head of Marketing - Boxy

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

A következő adásaink témái

Az első öt adás témáit már kitűztük. Ha szeretnél javasolni témákat, akkor írd meg kommentben a YouTube videók alatt, vagy lépj be a zárt FB csoportunkba.
2022. július 7.
Hazai és nemzetközi e-kereskedelmi trendek
1.
2022. július 7.
2022. július 21.
Tévhitek és féligazságok a webáruház marketingben
2.
2022. július 21.
2022. augusztus 4.
Mi befolyásolja az online vásárlókat a döntésükben?
3.
2022. augusztus 4.
2022. augusztus 18.
A magyar webáruházak legnagyobb kihívásai … és javaslataink a fejlődéshez
4.
2022. augusztus 18.
2022. szeptember 1.
Hogyan válasszak futárszolgálatot? Mennyibe kerül valójában? Hogyan kezeljük az áremeléseket?
5.
2022. szeptember 1.

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató