Értékesíts külföldre

Miért éri meg webáruházaddal kilépni a nemzetközi piacra?

10. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Értékesíts külföldre​

Lépj ki webáruházaddal a nemzetközi piacra
- 10. adás

Az adás tartalma:

  • Miért nem mennek a magyar webáruházak külföldre?
  • A helyes motiváció megtalálása
  • Szervezetfejlesztés, menedzsment
  • Külföldi árverseny: vélt vagy valós félelem?
  • Érdemes-e marketplace-re menni?
  • Must have árazási és fizetési megoldások
  • Helyi munkaerő és a nyelv kérdésköre
  • Sikeres példák a nagyvilágból

A hazai e-kereskedők túlnyomó többsége nem mer, vagy nem akar külföld felé nyitni. Pedig sok esetben nagyon megéri ez a lépés, ugyanis a magyar piac finoman fogalmazva is korlátozott, és rengeteg potenciál rejlik abban, ha át merünk lépni a határon, és megcélozzuk a világpiacot.

Ne csak ebben a magyar piacban gondolkodva próbáljuk meg felépíteni a saját működésünket és jövőképünket, hanem ahogy az e-kereskedelem azt definíció szerint is tartalmazza, a legglobálisabb piachoz híven merjünk határokon túl gondolkodni” – mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben sok esetben a külföldi piacok felé való nyitás lehet az egyik – ha nem a legnagyobb – fegyvere egy webáruház tulajdonosnak.

De, hogy miért nem mernek sokan külföldön is terjeszkedni? 

Kiknek ajánlott ez leginkább? 

Hogyan lehet ezt jól csinálni?  

Mik azok a kategóriák, ahol szinte már kötelező a globális szinten való gondolkodás? 

Milyen buktatókra kell odafigyelni? 

Kiderül a Vedd fel a versenyt tizedik adásából.

Hasznos linkek:

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) export kutatása melyet a GKID készített: https://dksz.hu/kutatas

Az adásban példaként hozott Hawkers: 

https://www.hawkersco.com

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
MadarNorbert_2022_08

Madar Norbert

Stratégiai tanácsadó (GKID)
DSC_4300

Kolbert István

Marketing tanácsadó

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató