Értékesíts külföldre

Miért éri meg webáruházaddal kilépni a nemzetközi piacra?

10. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Értékesíts külföldre​

Lépj ki webáruházaddal a nemzetközi piacra
- 10. adás

Az adás tartalma:

  • Miért nem mennek a magyar webáruházak külföldre?
  • A helyes motiváció megtalálása
  • Szervezetfejlesztés, menedzsment
  • Külföldi árverseny: vélt vagy valós félelem?
  • Érdemes-e marketplace-re menni?
  • Must have árazási és fizetési megoldások
  • Helyi munkaerő és a nyelv kérdésköre
  • Sikeres példák a nagyvilágból

A hazai e-kereskedők túlnyomó többsége nem mer, vagy nem akar külföld felé nyitni. Pedig sok esetben nagyon megéri ez a lépés, ugyanis a magyar piac finoman fogalmazva is korlátozott, és rengeteg potenciál rejlik abban, ha át merünk lépni a határon, és megcélozzuk a világpiacot.

Ne csak ebben a magyar piacban gondolkodva próbáljuk meg felépíteni a saját működésünket és jövőképünket, hanem ahogy az e-kereskedelem azt definíció szerint is tartalmazza, a legglobálisabb piachoz híven merjünk határokon túl gondolkodni” – mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben sok esetben a külföldi piacok felé való nyitás lehet az egyik – ha nem a legnagyobb – fegyvere egy webáruház tulajdonosnak.

De, hogy miért nem mernek sokan külföldön is terjeszkedni? 

Kiknek ajánlott ez leginkább? 

Hogyan lehet ezt jól csinálni?  

Mik azok a kategóriák, ahol szinte már kötelező a globális szinten való gondolkodás? 

Milyen buktatókra kell odafigyelni? 

Kiderül a Vedd fel a versenyt tizedik adásából.

Hasznos linkek:

A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) export kutatása melyet a GKID készített: https://dksz.hu/kutatas

Az adásban példaként hozott Hawkers: 

https://www.hawkersco.com

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top