Hogyan vált az Euronics omnichannel kereskedővé?
vendégünk Hunyady László
22. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Hogyan vált az Euronics omnichannel kereskedővé?
vendégünk Hunyady László - 22. adás
Az euronics.hu első helyezést ért el a a magyar tulajdonú online kereskedők között a legfrissebb GKID-Mastercard eToplistán.
Ezért meghívtuk Hunyady László Értékesítési és Operációs Igazgatót a Vedd fel a verseny podcast legújabb adásába, hogy bepillantást nyerjünk a folyamataikba, döntéseik hátterébe, ami a sikeres átalakulásukat támogatta az omnichannel kereskedelem felé.
Az adás tartalma:
00:00 Hunyady László, euronics.hu
06:05 A digitális csatorna kezdeti szerepe
09:41 Hogyan alakult át a szervezet?
18:38 Az euronics.hu-t magyar kereskedőnek tartják a vásárlók?
25:58 Bővülő célcsoport az online csatorna erősítésével
38:41 A kereskedelmi digitalizáció tanulságai
41:43 A szakértői márka átültetése az online csatornára
47:22 Az új webáruház motor hatása a konverziós arányra
48:42 Jövőbeli tervek, kilátások
54:56 Villámkérdések
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.