Fulfillment webáruházaknak

Mikor érdemes kiszervezni a webáruházunk raktári logisztikáját?

Szakértő vendégünk Táncsics András

9. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Mikor érdemes kiszervezni a webáruházunk raktári logisztikáját?

Az adás vendége Táncsics András, a Boxy vezérigazgatója - 9. adás

Az adás tartalma

  • Mi az a fulfillment?
  • Táncsics András és a Boxy bemutatkozása
  • A fulfillment szolgáltatás jellemzői
    • Típusok és üzleti modellek
    • Árazási alapok
    • Technológia
    • A Boxy egyedisége
  • Mikor van szüksége egy webáruháznak a fulfillmentre?
  • Miket mérlegeljünk a fulfillment szolgáltató választásakor?
  • Hogyan néz ki az árazás a fulfillment szolgáltatók esetében?
  • Mekkora megtakarítást érhetünk el a kiszervezéssel?
  • Mit fogunk kereskedőként a gyakorlatban tapasztalni, ha fulfillment szolgáltatást veszünk igénybe?
 

2022-ben a webáruházunk raktári logisztikájának gördülékeny működése elengedhetetlen szempont. A raktárkapacitással, a rendelések feldolgozásával, összekészítésével, csomagolásával, illetve a csomagolóanyagok beszerzésével és tárolásával előbb vagy utóbb rengeteg problémánk lehet, és ilyenkor elkél a profi segítség.

“Jól látható, hogy ez már egy havi 300-as rendeléssel rendelkező kisvállalkozásnál is egy olyan fókuszvesztést eredményez ügyvezetői szinten, ami nagy problémát okoz. Önmagában az a tény, hogy ezzel neked foglalkozni kell úgy, hogy ezzel valójában nem tudsz és nem is nagyon akarsz foglalkozni, az már egy elég erős pszichés gát azzal kapcsolatban, hogy ezt te hosszú távon valóban csináld” – mondja Táncsics András, aki szerint a fulfillment egyértelműen a csomaglogisztika jövőjét jelenti.

Azzal ugyanis, ha kiszervezzük egy erre specializálódott szolgáltatónak a raktárlogisztikai feladatokat, rengeteg időt, pénzt, és energiát spórolhatunk meg a webáruházunk számára, legyen szó kezdő, vagy nagy múlttal rendelkező, sikeres e-kereskedésről.

Hogy mit jelent a fulfillment szolgáltatás? Kinek való ez? Egyáltalán mit kell ma tudnia egy e-kereskedőnek a fulfillmentről, illetve a raktárlogisztikának arról a részéről, ami a rendelés teljesítése kapcsán felmerülhet, kiderül a Vedd fel a versenyt kilencedik adásából.

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
madar-norbert-veddfelaversenyt

Madar Norbert

Vezető tanácsadó - GKID
kolbert-istvan-veddfelaversenyt

Kolbert István

Head of Marketing - Boxy

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató