Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?

Szakértő vendégünk Takács-Csík Szilvia

5. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?

Az adás vendége Takács-Csík Szilvia, a Boxy Senior Sales Managere - 5. adás

Az adás tartalma

  • “Bennfentes” tippek a webáruházad számára ideális futárszolgálat kiválasztásához
  • Hogyan néz ki ma Magyarországon a csomaglogisztikai piac?
  • Ne vessz el az árazásban – alapárak vs. felárak
  • Miért érdemes Budapest környéki raktárból kiszolgálnia a rendeléseket a vidéki webáruházaknak is
  • A visszáru kezelése
  • A csomagautomaták és csomagpontok szerepe
  • Mit tehetsz azért, hogy webáruházként a legjobb árakat megkapd?
  • Mit tehetsz azért, hogy ne törjenek a csomagjaid?
  • Mik a fulfillment előnyei a futárszolgálatok számára?
 

Tudástár:

  • Az e-útdíj általában a szállítási alapárra vetített néhány százalékos felár, a pontos érték futárszolgálatonként eltér.
 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

 

A webáruházak egyik legfontosabb kihívása, legfontosabb feladata a kézbesítés, kiszállítás. Éppen ezért nagyon fontos, hogy megfelelő  futárszolgálatot válasszunk magunknak.

 

“Szerintem a legfontosabb a webáruházaknál, amikor szolgáltatót választanak, elsősorban az, hogy mi az az adott termék, amit ő forgalmaz, és annak megfelelően válasszon szolgáltatót. És nem biztos, hogy az ár, az alapár az, amit először meg kell nézni” – vélekedik Takács-Csík Szilvia, aki szerint a megfelelő futárszolgálat kiválasztása korántsem egyszerű feladat, de annál fontosabb egy webáruház életében.

 

De, hogy mik azok a szempontok, mik azok a kérdések, amiket érdemes figyelembe vennie mindenkinek akkor, hogyha jól, helyesen, és felelősen szeretné ezt a döntést meghozni, kiderül a mai adásból.

 

A Vedd fel a versenyt podcast ötödik adásában a műsor két  házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, valamint Takács-Csík Szilvia, István kolléganője rámutatnak arra, hogy miért kardinális kérdés egy webáruház életében a logisztika és a kézbesítés, és hogyan tudjuk a lehető legprofibban ezt kiszervezni, ezáltal pedig felvenni a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
MadarNorbert_2022_08

Madar Norbert

Stratégiai tanácsadó (GKID)
DSC_4300

Kolbert István

Marketing tanácsadó

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató