Ügyfélélmény
az e-kereskedelemben
vendégünk Mondovics Péter
28. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Ügyfélélmény az e-kereskedelemben
vendégünk Mondovics Péter
28. adás
Az elmúlt évek egyik legfontosabb e-kereskedelmi trendje egyértelműen az ügyfélélmény fejlesztése volt.
Az adásunkban Mondovics Péterrel, a Mastercard Marketing Managerével arról beszéltünk, hogy hol tart a magyar piac ebben a folyamatban és kitértünk a mostani időszak kiemelt témájára, a biztonságra is.
Az adás tartalma:
– Milyen a „jó ügyfélélmény” az e-kereskedelemben?
– Mit tekinthet követendő példának egy webshop CX (Customer Experience) szempontjából?
– Hol érdemes a webáruházaknak inspirálódniuk az ügyfélélmény fejlesztéséhez?
– Mi a fizetési megoldások szerepe a vásárlási élményben?
– Biztonság vs. kényelem?
0:00:00 Mondovics Péter, Mastercard
0:03:48 Az online jegyvásárlás élménye
0:13:25 Mi az ügyfélélmény?
0:24:50 A logisztika és az ügyfélszolgálat
0:34:01 A perszonalizáció
0:38:28 A Service Design alkalmazása
0:41:12 Webanalitika – a lemorzsolódási pontok mérése
0:46:16 A mobilra optimalizálás
0:49:22 A vásárlás pszichológiája
1:11:36 Villámkérdések
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.