Webáruház audit

Mikor van szükségünk külső szakértőre?

12. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Webáruház audit

Mikor van szükségünk külső szakértőre - 12. adás

Az adás tartalma:

  • A webáruház audit elfogadottsága más országokban vs. itthon
  • Milyen egy jó külső szem, tanácsadó?
  • Miért nem kell félni az audittól?
  • Kinek van szüksége külsős tanácsadásra?
  • Miért hasznos és jövedelmező a webáruház audit?
  • A webáruház audit 4 legfontosabb modulja
    • Interjúk
    • Adatgyűjtés
    • Írásos elemzés
    • Tanácsadás
  • Mennyi időt vesz igénybe egy alapos audit szolgáltatás?
 

“Ha kicsit lassulsz, ha kicsit jobban nő a konkurensed és nem érted, miért, hogyha látod azt, hogy valamelyik funkció a szervezeten belül nem tudja kezelni a helyzetet, akkor mindenképpen szükséged lehet egy auditra” – mondja Madar Norbert, aki szerint ha belátjuk, hogy a szervezetünkön belül nincsen meg az a tudás, ami a napi problémákban, ügyekben jelentkező kihívások gördülékeny megoldásában segítene, mindenképpen érdemes külső szakértőket bevonni. 

De, hogy miért, a vállalkozás mely stádiumában, és kiknek éri meg ez leginkább? Hogyan válasszuk ki a tökéletes partnert? Milyen pozitív hatásai lesznek a szolgáltatásnak a cégünk szervezeti és pénzügyi részére? Mennyi időt vesz igénybe egy alaps audit? 

Kiderül a Vedd fel a versenyt tizenkettedik adásából.

 

 

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
MadarNorbert_2022_08

Madar Norbert

Stratégiai tanácsadó (GKID)
DSC_4300

Kolbert István

Marketing tanácsadó

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató