Webáruház tévhitek és féligazságok
Ne dőlj be mindennek: ezekre figyelve építhetsz sikeres webshopot
2. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Webáruház tévhitek és féligazságok
Ne dőlj be mindennek: ezekre figyelve építhetsz sikeres webshopot - 2. adásunk
Hogyan tudják felvenni a versenyt a hazai webáruházak a nemzetközi óriásokkal?
Hogyan tudják felvenni a versenyt a hazai webáruházak a nemzetközi óriásokkal? Érdemes-e egyáltalán kilépni a nemzetközi piacra a jelenlegi gazdasági helyzetben? Rengeteg féligazság terjed a webáruházak sikerességét és lehetőségeit illetően, azonban ideje végre tisztázni ezeket!
Tényleg minden rendben lesz, ha szakértője vagy a kategóriának, témának, amivel a webshopod kapcsolatos? Talán nem árulunk el nagy meglepetést, ha azt mondjuk, ez ebben a formában azért nem teljesen így van. Újdonsült webshop-tulajdonosoknak egyfajta menekülőút lehet a nagyok árnyékában, ha úgy döntenek, egy szűkebb területben szeretnének jók lenni, de abban nagyon. A nagyfokú biztonságérzet mellett ez egy skatulya is, hiszen azzal, hogy egy bizonyos témára fókuszálva építi fel a webáruházát a kereskedő, rengeteg vásárló előtt bezárja az ajtót.
Szintén kardinális kérdés egy webshop esetén a márkaépítés, melyről sok kereskedő azt gondolja, szükségtelen, hiszen elég maga a termék, ami majd eladja magát. Marketing szempontból nézve a brandépítés nem egyenlő azzal, hogy egy kisvállakozásnak is milliókat kell költenie TV-reklámra és óriásplakátra, egyszerűen csak fontos felépíteni a vásárlók bizalmát azért, hogy adott esetben egy bizonyos terméket ne egy másik webáruházból szerezzenek be. A brandépítés egyben egyfajta értékállítás is a webshopról, melyről eldöntheti a fogyasztó, hogy tud-e vele azonosulni, vagy nem.
A vállalkozói élet gyakori féligazsága, hogy a jó marketing rengeteg pénzbe kerül… de vajon a nap végén tényleg megéri? A kereskedők gyakran érzik úgy, hogy rengeteg pénzt költenek marketingre, mégsem látják az eredményét és nem kézzel fogható, hogy ez a kiadás mikor és hogyan térül meg. Ez azonban szürke zóna, hiszen gyakran megfelelő mérés hiányában a kereskedő csak azt látja, hogy számszerűsítve nem keresett annyi pénzt, amennyit célként kitűzött. De hogyan is kellene mérni valójában a marketing-stratégiák megtérülését? Érdemes költeni content marketingre?
Ha érdekel, milyen szempontokat kell módszeresen sorra venni ahhoz, hogy az induló vállalkozásod ne vesszen el a webshopok végeláthatatlan tengerében, hallgasd meg a Vedd fel a versenyt! második részét!
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
A következő adásaink témái
Az első öt adás témáit már kitűztük. Ha szeretnél javasolni témákat, akkor írd meg kommentben a YouTube videók alatt, vagy lépj be a zárt FB csoportunkba.
Hazai és nemzetközi e-kereskedelmi trendek
Tévhitek és féligazságok a webáruház marketingben
Mi befolyásolja az online vásárlókat a döntésükben?
A magyar webáruházak legnagyobb kihívásai … és javaslataink a fejlődéshez
Hogyan válasszak futárszolgálatot? Mennyibe kerül valójában? Hogyan kezeljük az áremeléseket?
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.