Webáruház tévhitek és féligazságok
Ne dőlj be mindennek: ezekre figyelve építhetsz sikeres webshopot
2. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Webáruház tévhitek és féligazságok
Ne dőlj be mindennek: ezekre figyelve építhetsz sikeres webshopot - 2. adásunk
Hogyan tudják felvenni a versenyt a hazai webáruházak a nemzetközi óriásokkal?
Hogyan tudják felvenni a versenyt a hazai webáruházak a nemzetközi óriásokkal? Érdemes-e egyáltalán kilépni a nemzetközi piacra a jelenlegi gazdasági helyzetben? Rengeteg féligazság terjed a webáruházak sikerességét és lehetőségeit illetően, azonban ideje végre tisztázni ezeket!
Tényleg minden rendben lesz, ha szakértője vagy a kategóriának, témának, amivel a webshopod kapcsolatos? Talán nem árulunk el nagy meglepetést, ha azt mondjuk, ez ebben a formában azért nem teljesen így van. Újdonsült webshop-tulajdonosoknak egyfajta menekülőút lehet a nagyok árnyékában, ha úgy döntenek, egy szűkebb területben szeretnének jók lenni, de abban nagyon. A nagyfokú biztonságérzet mellett ez egy skatulya is, hiszen azzal, hogy egy bizonyos témára fókuszálva építi fel a webáruházát a kereskedő, rengeteg vásárló előtt bezárja az ajtót.
Szintén kardinális kérdés egy webshop esetén a márkaépítés, melyről sok kereskedő azt gondolja, szükségtelen, hiszen elég maga a termék, ami majd eladja magát. Marketing szempontból nézve a brandépítés nem egyenlő azzal, hogy egy kisvállakozásnak is milliókat kell költenie TV-reklámra és óriásplakátra, egyszerűen csak fontos felépíteni a vásárlók bizalmát azért, hogy adott esetben egy bizonyos terméket ne egy másik webáruházból szerezzenek be. A brandépítés egyben egyfajta értékállítás is a webshopról, melyről eldöntheti a fogyasztó, hogy tud-e vele azonosulni, vagy nem.
A vállalkozói élet gyakori féligazsága, hogy a jó marketing rengeteg pénzbe kerül… de vajon a nap végén tényleg megéri? A kereskedők gyakran érzik úgy, hogy rengeteg pénzt költenek marketingre, mégsem látják az eredményét és nem kézzel fogható, hogy ez a kiadás mikor és hogyan térül meg. Ez azonban szürke zóna, hiszen gyakran megfelelő mérés hiányában a kereskedő csak azt látja, hogy számszerűsítve nem keresett annyi pénzt, amennyit célként kitűzött. De hogyan is kellene mérni valójában a marketing-stratégiák megtérülését? Érdemes költeni content marketingre?
Ha érdekel, milyen szempontokat kell módszeresen sorra venni ahhoz, hogy az induló vállalkozásod ne vesszen el a webshopok végeláthatatlan tengerében, hallgasd meg a Vedd fel a versenyt! második részét!
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
A következő adásaink témái
Az első öt adás témáit már kitűztük. Ha szeretnél javasolni témákat, akkor írd meg kommentben a YouTube videók alatt, vagy lépj be a zárt FB csoportunkba.
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.