Az AI a marketing jövője?

Vendégünk Mondovics Péter

41. adásunk

Az AI a marketing jövője?

Hogyan fogja a Mesterséges Intelligencia, Generatív AI, Chat GPT alakítani a marketing szakma és az e-kereskedelem jövőjét? Hogyan érdemes kihasználnunk az előnyeit, hogy ne veszítsük el a munkánkat? 

Mondovics Péter, a Mastercard Marketing Managere segített feltárni az AI lehetséges hatásait és választ adni a kérdésekre.

Az adás tartalma:

00:00 Mondovics Péter, Mastercard

02:29 Az AI hatása a marketinges szakmára

05:45 A ChatGPT megjelenése és működése 14:02 A mesterséges intelligencia kockázatai

20:00 Az AI használata a mindennapjainkban

33:41 A ChatGPT hiányosságai

36:59 Az AI és az adatok jövője

41:32 A szabályozás nehézségei

44:45 Mesterséges intelligencia, mint személyi asszisztens

54:13 Ki fog-e váltani szakembereket az AI? 58:12 Adatvédelem és a mesterséges intelligencia jövője

1:07:06 AI az e-kereskedelemben

1:14:40 Az AI társadalomra gyakorolt hatása

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Scroll to Top