Divat és az e-kereskedelem
Diktáld a divatot és értékesíts digitálisan
11. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Divat és az e-kereskedelem
Diktáld a divatot és értékesíts digitálisan
- 10. adás
Az adás tartalma
- Fashion: így működik egy csökkenő piacon növekvő kategória
- Trónfosztás az e-kereskedelem piacán
- Az inflációs hatás is a fashion malmára hajtja a vizet
- Marketing: a termék tálalásának fontossága
- Ne ragadj le a magyar határoknál!
- Online vs offline brandépítés
- Social selling
- Szempontok, amiket figyelembe vesz egy átlag vásárló a felső kategóriás termékek rendelésénél
- Megbízható-e a kereskedő?
- Milyen a méretezés?
- Milyen a termékleírás?
- Mik a visszaküldés feltételei?
- Vásárlói vélemények, szöveges leírás
- Márka háttere
- Értékajánlat
2022-ben a legdinamikusabban növekvő e-kereskedelmi iparág kétségtelenül a fashion, melyben rengeteg kiaknázatlan lehetőség rejlik a webáruház tulajdonosok számra, így, ha még nem is áll túl közel hozzánk a szegmens, mindenképpen hiba lenne figyelmen kívül hagyni.
“A magyar piacon az látszik, hogy míg a műszaki cikkek piaca 2022-ben csökkent az online értékesítés szempontjából, a fashion mind volumenben, mind pedig értékesítésben 30-40 százalékot nőtt, dacára az inflációnak. Tehát egy csökkenő piacon egy növekvő kategóriáról beszélünk, így aki webáruházat üzemeltet, annak mindenképpen érdemes a kategória felé nyitnia és a kínálatát szélesítenie” – mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben a legnagyobb kitörési lehetőség a fashionben rejlik.
De, hogy miért növekszik még mindig a rendelési frekvencia az iparágban? Miért nem kell országhatárokon belül gondolkodnunk? Milyen szempontok alapján vásárolnak a szegmensben a fogyasztók? Hogyan lehet ezt jól csinálni? Milyen buktatókra kell odafigyelni? Kiderül a Vedd fel a versenyt tizenegyedik adásából.
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.