DTC: Értékesíts gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a vásárlóknak
3 lépéses DTC módszer
6. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
DTC: Így értékesíts gyártóként, nagykereskedőként közvetlenül a vásárlóknak
3 lépéses DTC módszer - 6. adás
Az adás tartalma
- Mi az a DTC (Direct to Consumer) digitális kereskedelem?
- Milyen előnyei és hátrányai lehetnek a DTC üzletágunk kialakításának
- Kell-e mindenképpen online láb a digitális értékesítés szintjén is?
- Pozitív példák a nagyvilágból
- István 3 lépéses DTC módszere
- Validálás: a márka készen áll-e arra, hogy ő maga is kereskedjen?
- Piacra lépési stratégia tervezése – GTM
- Technológiai és infrastrukturális háttér
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
A legtöbb gyártó és nagykereskedő márka esetén a DTC, vagyis digitális kiskereskedelmi üzletág kiépítése nem könnyű lépés. Ráadásul a viszonteladóink, kisker partnereink is akár rossz néven vehetik, ha konkurenciaként lépünk a piacukra.
A mai adásban alaposabban megvizsgáljuk, hogy a DTC (direct-to-consumer) megközelítésnek milyen módon lehet hozzáadott értéke a márkánk, a termékeink és a potenciális vásárlóink számára, milyen lépeseket javaslunk az új kisker üzletág létrehozásához és hogyan tudjuk ezt megfelelően kommunikálni a viszonteladóink számára is.
A Vedd fel a versenyt podcast hatodik adásában a műsor két házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, arról beszélgetnek, hogy a gyártók, nagykereskedők, forgalmazók, termékgazdák, termékfejlesztők hogyan tudnak egy stabil lábat építeni az online térben, ezáltal pedig felvenni a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.
Hogy mik azok a szempontok, mik azok a kérdések, amiket érdemes figyelembe vennie mindenkinek, amikor a piacra lépést tervezi a DTC szektorban gyártóként, ehhez milyen validálási folyamatokon kell átmennie a márkának, illetve hogy lehet és érdemes hosszú távon jól csinálni a DTC-t, kiderül a mai adásból.
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.