Értékesíts külföldre
Miért éri meg webáruházaddal kilépni a nemzetközi piacra?
10. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Értékesíts külföldre
Lépj ki webáruházaddal a nemzetközi piacra
- 10. adás
Az adás tartalma:
- Miért nem mennek a magyar webáruházak külföldre?
- A helyes motiváció megtalálása
- Szervezetfejlesztés, menedzsment
- Külföldi árverseny: vélt vagy valós félelem?
- Érdemes-e marketplace-re menni?
- Must have árazási és fizetési megoldások
- Helyi munkaerő és a nyelv kérdésköre
- Sikeres példák a nagyvilágból
A hazai e-kereskedők túlnyomó többsége nem mer, vagy nem akar külföld felé nyitni. Pedig sok esetben nagyon megéri ez a lépés, ugyanis a magyar piac finoman fogalmazva is korlátozott, és rengeteg potenciál rejlik abban, ha át merünk lépni a határon, és megcélozzuk a világpiacot.
“Ne csak ebben a magyar piacban gondolkodva próbáljuk meg felépíteni a saját működésünket és jövőképünket, hanem ahogy az e-kereskedelem azt definíció szerint is tartalmazza, a legglobálisabb piachoz híven merjünk határokon túl gondolkodni” – mondja Madar Norbert, aki szerint 2022-ben sok esetben a külföldi piacok felé való nyitás lehet az egyik – ha nem a legnagyobb – fegyvere egy webáruház tulajdonosnak.
De, hogy miért nem mernek sokan külföldön is terjeszkedni?
Kiknek ajánlott ez leginkább?
Hogyan lehet ezt jól csinálni?
Mik azok a kategóriák, ahol szinte már kötelező a globális szinten való gondolkodás?
Milyen buktatókra kell odafigyelni?
Kiderül a Vedd fel a versenyt tizedik adásából.
Hasznos linkek:
A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) export kutatása melyet a GKID készített: https://dksz.hu/kutatas
Az adásban példaként hozott Hawkers:
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.