Hogyan vált az Euronics omnichannel kereskedővé?
vendégünk Hunyady László
22. adásunk
Hogyan vált az Euronics omnichannel kereskedővé?
vendégünk Hunyady László - 22. adás
Az euronics.hu első helyezést ért el a a magyar tulajdonú online kereskedők között a legfrissebb GKID-Mastercard eToplistán.
Ezért meghívtuk Hunyady László Értékesítési és Operációs Igazgatót a Vedd fel a verseny podcast legújabb adásába, hogy bepillantást nyerjünk a folyamataikba, döntéseik hátterébe, ami a sikeres átalakulásukat támogatta az omnichannel kereskedelem felé.
Az adás tartalma:
00:00 Hunyady László, euronics.hu
06:05 A digitális csatorna kezdeti szerepe
09:41 Hogyan alakult át a szervezet?
18:38 Az euronics.hu-t magyar kereskedőnek tartják a vásárlók?
25:58 Bővülő célcsoport az online csatorna erősítésével
38:41 A kereskedelmi digitalizáció tanulságai
41:43 A szakértői márka átültetése az online csatornára
47:22 Az új webáruház motor hatása a konverziós arányra
48:42 Jövőbeli tervek, kilátások
54:56 Villámkérdések
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.