Hogyan vált az Euronics omnichannel kereskedővé?

vendégünk Hunyady László

22. adásunk

Hogyan vált az Euronics omnichannel kereskedővé?

vendégünk Hunyady László - 22. adás

Az euronics.hu első helyezést ért el a a magyar tulajdonú online kereskedők között a legfrissebb GKID-Mastercard eToplistán.

Ezért meghívtuk Hunyady László Értékesítési és Operációs Igazgatót a Vedd fel a verseny podcast legújabb adásába, hogy bepillantást nyerjünk a folyamataikba, döntéseik hátterébe, ami a sikeres átalakulásukat támogatta az omnichannel kereskedelem felé.

 

Az adás tartalma:

00:00 Hunyady László, euronics.hu

06:05 A digitális csatorna kezdeti szerepe

09:41 Hogyan alakult át a szervezet?

18:38 Az euronics.hu-t magyar kereskedőnek tartják a vásárlók?

25:58 Bővülő célcsoport az online csatorna erősítésével

38:41 A kereskedelmi digitalizáció tanulságai

41:43 A szakértői márka átültetése az online csatornára

47:22 Az új webáruház motor hatása a konverziós arányra

48:42 Jövőbeli tervek, kilátások

54:56 Villámkérdések

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top