Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?
Szakértő vendégünk Takács-Csík Szilvia
5. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?
Az adás vendége Takács-Csík Szilvia, a Boxy Senior Sales Managere - 5. adás
Az adás tartalma
- “Bennfentes” tippek a webáruházad számára ideális futárszolgálat kiválasztásához
- Hogyan néz ki ma Magyarországon a csomaglogisztikai piac?
- Ne vessz el az árazásban – alapárak vs. felárak
- Miért érdemes Budapest környéki raktárból kiszolgálnia a rendeléseket a vidéki webáruházaknak is
- A visszáru kezelése
- A csomagautomaták és csomagpontok szerepe
- Mit tehetsz azért, hogy webáruházként a legjobb árakat megkapd?
- Mit tehetsz azért, hogy ne törjenek a csomagjaid?
- Mik a fulfillment előnyei a futárszolgálatok számára?
Tudástár:
- Az üzemanyag felárak alapjául szolgáló NAV norma : https://nav.gov.hu/ugyfeliranytu/uzemanyag/2022_uzemanyagar
- Az e-útdíj általában a szállítási alapárra vetített néhány százalékos felár, a pontos érték futárszolgálatonként eltér.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
A webáruházak egyik legfontosabb kihívása, legfontosabb feladata a kézbesítés, kiszállítás. Éppen ezért nagyon fontos, hogy megfelelő futárszolgálatot válasszunk magunknak.
“Szerintem a legfontosabb a webáruházaknál, amikor szolgáltatót választanak, elsősorban az, hogy mi az az adott termék, amit ő forgalmaz, és annak megfelelően válasszon szolgáltatót. És nem biztos, hogy az ár, az alapár az, amit először meg kell nézni” – vélekedik Takács-Csík Szilvia, aki szerint a megfelelő futárszolgálat kiválasztása korántsem egyszerű feladat, de annál fontosabb egy webáruház életében.
De, hogy mik azok a szempontok, mik azok a kérdések, amiket érdemes figyelembe vennie mindenkinek akkor, hogyha jól, helyesen, és felelősen szeretné ezt a döntést meghozni, kiderül a mai adásból.
A Vedd fel a versenyt podcast ötödik adásában a műsor két házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, valamint Takács-Csík Szilvia, István kolléganője rámutatnak arra, hogy miért kardinális kérdés egy webáruház életében a logisztika és a kézbesítés, és hogyan tudjuk a lehető legprofibban ezt kiszervezni, ezáltal pedig felvenni a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.