Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?

Szakértő vendégünk Takács-Csík Szilvia

5. adásunk

Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.

Hogyan válassz futárszolgálatot a webáruházadnak?

Az adás vendége Takács-Csík Szilvia, a Boxy Senior Sales Managere - 5. adás

Az adás tartalma

  • “Bennfentes” tippek a webáruházad számára ideális futárszolgálat kiválasztásához
  • Hogyan néz ki ma Magyarországon a csomaglogisztikai piac?
  • Ne vessz el az árazásban – alapárak vs. felárak
  • Miért érdemes Budapest környéki raktárból kiszolgálnia a rendeléseket a vidéki webáruházaknak is
  • A visszáru kezelése
  • A csomagautomaták és csomagpontok szerepe
  • Mit tehetsz azért, hogy webáruházként a legjobb árakat megkapd?
  • Mit tehetsz azért, hogy ne törjenek a csomagjaid?
  • Mik a fulfillment előnyei a futárszolgálatok számára?
 

Tudástár:

  • Az e-útdíj általában a szállítási alapárra vetített néhány százalékos felár, a pontos érték futárszolgálatonként eltér.
 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

 

A webáruházak egyik legfontosabb kihívása, legfontosabb feladata a kézbesítés, kiszállítás. Éppen ezért nagyon fontos, hogy megfelelő  futárszolgálatot válasszunk magunknak.

 

“Szerintem a legfontosabb a webáruházaknál, amikor szolgáltatót választanak, elsősorban az, hogy mi az az adott termék, amit ő forgalmaz, és annak megfelelően válasszon szolgáltatót. És nem biztos, hogy az ár, az alapár az, amit először meg kell nézni” – vélekedik Takács-Csík Szilvia, aki szerint a megfelelő futárszolgálat kiválasztása korántsem egyszerű feladat, de annál fontosabb egy webáruház életében.

 

De, hogy mik azok a szempontok, mik azok a kérdések, amiket érdemes figyelembe vennie mindenkinek akkor, hogyha jól, helyesen, és felelősen szeretné ezt a döntést meghozni, kiderül a mai adásból.

 

A Vedd fel a versenyt podcast ötödik adásában a műsor két  házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója, valamint Takács-Csík Szilvia, István kolléganője rámutatnak arra, hogy miért kardinális kérdés egy webáruház életében a logisztika és a kézbesítés, és hogyan tudjuk a lehető legprofibban ezt kiszervezni, ezáltal pedig felvenni a versenyt nem csak a hazai, hanem a nemzetközi óriásokkal is.

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Az adás támogatói

A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere

A webáruházak kutató és tanácsadó partnere

Nem szeretnél lemaradni az adásról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top