Mi befolyásolja a vásárlókat a webáruházakban?
Ha nem értjük a vásárlót, nem lesz hatékony webáruházunk
3. adásunk
Ha webáruházad van, ha webáruházban dolgozol vagy szeretnél saját oldalt indítani, érdemes megnézned az adásainkat. A YouTube mellett meghallgathatod az adásokat a kedvenc podcast platformodon is.
Mi befolyásolja a vásárlókat a webáruházakban?
Ha nem értjük a vásárlót, nem lesz hatékony webáruházunk - 3. adásunk
Hogyan tudják felvenni a versenyt a hazai webáruházak a nemzetközi óriásokkal?
Madar Norbert (GKID alapító) és Kolbert István (Boxy Head of Marketing) a Vedd fel a versenyt e-kereskedelmi podcast harmadik adásában arról beszélget, milyen döntéseket kell hoznia akár tudatlanul egy vásárlónak online rendelés során, és milyen szempontok befolyásolják őket a vásárlás során az online áruházakban.
Norbi és István ugyanis leszámol azzal a tévhittel, hogy meg kell különböztetni online és hagyományos vásárlót. Szerintük félrevezető lehet a felhasználókat ilyen és más skatulyákba helyezni. Ehelyett elsődlegesen a motivációikat kell megvizsgálni, és azt, hogy milyen élethelyzetekben keresik fel a webáruházakat.
Ehhez érteni és ismerni kell ügyfeleinket, vágyaikat, problémáikat, hogy készen álljunk számukra a helyes és gyors válaszokkal, és elhárítsunk minden akadályt a vásárlás elől.
Vásárlóink megismerése számos módon segíthet minket, kezdve áruházunk felépítésétől, hiszen elsődleges célunk, hogy az ügyfél könnyen megértse a különböző kategóriák rendszerét, hierarchiáját, és az is, hogy a termékoldalon a azokat az információkat kapják meg tőlünk, amelyek élethelyzetükben, dilemmájukban segíthetik a döntésüket.
Hol tudják átvenni, mikor kaphatják kézhez, milyen méretű és súlyú az adott termék? Miért a mi áruházunkban kell megvenniük?
Ezek csak a legalapvetőbb kérdések, amelyek biztosan felmerülnek majd vásárlónkban – nem tagadhatjuk meg tőlük ezeket az alapvető információkat.
De vajon hogy jön ide a halpedikűr? Ez majd az adásból kiderül, ahogy az is, hogy Norbi és Isti szerint melyek a legjobb megoldások a vásárlóink megértéséhez és megismeréséhez, illetve milyen mutatókkal érdemes felmérni online áruházunk hatékonyságát. Sőt, az is, hogyan lehet növelni vásárlóink bizalmát a saját webáruházunkban, hiszen ha bíznak bennünk, átláthatónak tartanak minket, akkor egyre többször és egyre több pénzt fognak nálunk elkölteni.
Ha érdekel, milyen szempontokat kell módszeresen sorra venni ahhoz, hogy az induló vállalkozásod ne vesszen el a webshopok végeláthatatlan tengerében, hallgasd meg a Vedd fel a versenyt! harmadik részét!
Kérdések, amikre többek közt választ ad az adás:
– Mi alapján választ webáruházat a vásárló?
– Hogyan nyerjük el a vásárló bizalmát?
– Ha megvan a bizalom, hogyan lehet azt erősíteni, még több vásárlást generálni?
– Hogyan kommunikáld, hogy tőled vásároljanak?
– Miért fontos, hogy a vásárlási folyamat a lehető legegyszerűbb legyen?
– Miért fektess nagy hangsúlyt az utánkövetésre?
– Milyen mérőszámokat érdemes figyelned?
– Mik azok a szempontok, amik mentén jobban megismerhetjük a vásárlóinkat?
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Az adás támogatói
A webáruházak kiszervezett fulfillment partnere
A webáruházak kutató és tanácsadó partnere
A következő adásaink témái
Az első öt adás témáit már kitűztük. Ha szeretnél javasolni témákat, akkor írd meg kommentben a YouTube videók alatt, vagy lépj be a zárt FB csoportunkba.
Nem szeretnél lemaradni az adásról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.