Ügyfélélmény
az e-kereskedelemben

vendégünk Mondovics Péter

28. adásunk

Ügyfélélmény az e-kereskedelemben

vendégünk Mondovics Péter
28. adás

Az elmúlt évek egyik legfontosabb e-kereskedelmi trendje egyértelműen az ügyfélélmény fejlesztése volt.

Az adásunkban Mondovics Péterrel, a Mastercard Marketing Managerével arról beszéltünk, hogy hol tart a magyar piac ebben a folyamatban és kitértünk a mostani időszak kiemelt témájára, a biztonságra is.

Az adás tartalma:

– Milyen a „jó ügyfélélmény” az e-kereskedelemben?
– Mit tekinthet követendő példának egy webshop CX (Customer Experience) szempontjából?
– Hol érdemes a webáruházaknak inspirálódniuk az ügyfélélmény fejlesztéséhez?
– Mi a fizetési megoldások szerepe a vásárlási élményben?
– Biztonság vs. kényelem?

0:00:00 Mondovics Péter, Mastercard
0:03:48 Az online jegyvásárlás élménye
0:13:25 Mi az ügyfélélmény?
0:24:50 A logisztika és az ügyfélszolgálat
0:34:01 A perszonalizáció
0:38:28 A Service Design alkalmazása
0:41:12 Webanalitika – a lemorzsolódási pontok mérése
0:46:16 A mobilra optimalizálás
0:49:22 A vásárlás pszichológiája
1:11:36 Villámkérdések

Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!

A szakértő házigazdák

"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."

Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?

Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.

Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.

Adatvédelmi tájékoztató

Scroll to Top