Ügyfélélmény
az e-kereskedelemben
vendégünk Mondovics Péter
28. adásunk
Ügyfélélmény az e-kereskedelemben
vendégünk Mondovics Péter
28. adás
Az elmúlt évek egyik legfontosabb e-kereskedelmi trendje egyértelműen az ügyfélélmény fejlesztése volt.
Az adásunkban Mondovics Péterrel, a Mastercard Marketing Managerével arról beszéltünk, hogy hol tart a magyar piac ebben a folyamatban és kitértünk a mostani időszak kiemelt témájára, a biztonságra is.
Az adás tartalma:
– Milyen a „jó ügyfélélmény” az e-kereskedelemben?
– Mit tekinthet követendő példának egy webshop CX (Customer Experience) szempontjából?
– Hol érdemes a webáruházaknak inspirálódniuk az ügyfélélmény fejlesztéséhez?
– Mi a fizetési megoldások szerepe a vásárlási élményben?
– Biztonság vs. kényelem?
0:00:00 Mondovics Péter, Mastercard
0:03:48 Az online jegyvásárlás élménye
0:13:25 Mi az ügyfélélmény?
0:24:50 A logisztika és az ügyfélszolgálat
0:34:01 A perszonalizáció
0:38:28 A Service Design alkalmazása
0:41:12 Webanalitika – a lemorzsolódási pontok mérése
0:46:16 A mobilra optimalizálás
0:49:22 A vásárlás pszichológiája
1:11:36 Villámkérdések
Hallgasd adásainkat a kedvenc podcast platformodon is!
A szakértő házigazdák
"Azt szeretnénk, ha a magyar webáruházak felvennék a versenyt a nemzetközi e-kereskedelmi óriásokkal."
Nem szeretnél lemaradni a következő adásokról?
Elküldjük emailben az új adásainkat kéthetente.
Garantáltan nem küldünk spamet és nem adjuk ki az email címed.